Menü
Bevásárló kosaram

ÁSZF

Szállítási feltételek - Vásárlási szerződés - 
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A termékeket Gyártó cég végzi a szolgáltatást:

BIOLA Biokozmetikai Kft.
Számlázási cím: 6000 Kecskemét, Szivárvány u. 8.
Szállítási cím: 6000 Kecskemét, Matkói út 24.
Cégjegyzékszám: 03-09-115021,
Adószám: 14038675-2-03,
EU közösségi adószám: HU-14038675,
PayPal fizetési rendszerben a cégünk azonosítója: paypal (kukac) biola (pont) hu

Központi honlapunk és web áruházunk: www.biola.hu
Email: ugyfelszolgalat (kukac) biola (pont) hu

Ügyvezető: Dr. Gyovai Viola

Ügyfélszolgálat:

E-mail: ugyfelszolgalat (kukac) biola (pont) hu
Telefonos elérhetőségeink hétköznapokon:
8h-15h-ig: +36-20-313-4699; +36-76-508-011;


Általános tudnivalók, feltételek

Felhasználói fiók létrehozása

Amennyiben nem vendég vásárlóként akar rendelést leadni, akkor létre kell hoznia egy felhasználói fiókot.
A hibás, vagy hiányos adatokkal való felhasználói fiók bejegyzést valamint rendelés leadást minden esetben érvénytelennek tekintjük.

A www.biola.hu honlap használatával a Vevő egyidejűleg elismeri azt is, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeinket ismeri és magára nézve azt kötelezőnek tekinti és elfogadja. A Felek között elektronikus úton létrejött szerződés ráutaló magatartás formájában jognyilatkozatnak minősül. A szerződés iratanyaga a Vevő vételi ajánlata (rendelés) és a Szolgáltató visszaigazolása.

A regisztrált adatokat a vásárló bármikor megváltoztathatja, módosíthatja bejelentkezés után a "Adatmódosítás" menüpontban.

Árak

Oldalainkon található termékek árai tartalmazzák az általános forgalmi adót és csak a csomagküldésben (online rendelés esetén) érvényesek.

Rendelés - visszaigazolás

Rendelés menete

A kiválasztott terméket a darabszámok beírása után a gombra kattintva teheti a kosárba. A kosár gombra kattintás után a kiválasztott cikk bekerük "Az Ön kosara"-ba, ahol a +/- jel segítségével módosítható bármikor a mennyiég. A részletes korásban is lehetőség van módósításra. A kosár tartalma az elküldés pillanatáig szerkeszthető. A rendelés a részletes kosár menüpont alatt adható fel.

Rendelés megerősítése

A rendelési folyamat befejezése után, amennyiben a fizetési mód megválasztásánál az előre utalást választotta, vagy a szállításhoz szükséges adatokat hiányosan adta meg a BIOLA Biokozmetikai Kft. munkatárasi hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Legkisebb rendelési érték

Nincs legkisebb rendelési érték.

Szállítási feltételek

A csomagszállítás futárszolgálattal történik Magyarország területén. Nem szállít külföldre a webáruházunk.

A cégünk elsősorban a GLS futárszolgálatot veszi igénybe.

A belföldi csomagok átlagos kézbesítési időpontja a csomagfeladástól számított két munkanapon belül van.

Belföldi címre küldött csomag szállítási költsége:

Amennyiben a belföldi szállítási címre rendelt termékek bruttó összértéke meghaladja a 20 000 Magyar Forint / rendelés összeget, akkor a szállítási költséget átvállaljuk.

Amennyiben a belföldi szállítási címre rendelt termékek bruttó összértéke nem éri el a 20 000 Magyar Forint / rendelés összeget, akkor a szállítási költség bruttó 880 Ft.

Külföldi megrendelések teljesítését egy másik áruházunk végzi: www.en.biola.hu

Fontos!

Ha egymás után több rendelést ad le, de a szállítást egyszerre kérné, minden esetben jelezze a korábbi rendelés(ek) számát is! Minden beérkező érvényes rendelést külön kezelünk és teljesítünk! Csak akkor tudjuk összevonni a rendeléseket, ha ezt a megjegyzés rovatban kérik és jelzik, hogy melyik rendeléssel kívánják összevonni azt.

A szerződés hatálya

A szerződés a rendelés érvényesítésével, megerősítésével léphet hatályba, ha hibamentesen regisztrált a vásárló és a kiszállítással zárul le.
A szerződés semmisnek tekinthető akkor, ha a regisztráció hiányos adatokat tartalmaz, vagy a megjegyzés rovatban nem teljesíthető kérés van feltüntetve.

A visszaélések elkerülése érdekében BIOLA Biokozmetikai Kft. fenntartja magának a jogot, hogy csak feltételekhez kötve (pl. előzetes fizetés), vagy ne szolgálja ki azon a vásárlókat, akik nem tartják be a vásárlási szerződésbe foglaltakat.

Szavatosság, Elállás

A fogyasztót a vásárláskor megilleti a szavatosság (Ptk 305-311. §). A hibás teljesítésért teljes felelőséget vállalunk! A csomagoláskor kétszeresen ellenőrizzük a számlán szereplő és a csomagba kerülő termékeket. A második ellenőrzéskor minden tételt külön újra számolunk és a darabszámokat feltüntetjük a megrendelőlapokon. Az eladó szavatossági felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak. A fokozott mikrobiológiai érzékenységet igénylő termékekre - bio és natúrkozmetikumok - reklamációt, észrevételt az átvétel után 14 napon belül fogadunk el.

Az áru ellenértékét a termék postai úton történő visszaküldése esetén legkésőbb a megérkezést követő 15 munkanapon belül visszautaljuk a vevő által megadott bankszámlaszámra, vagy postai úton adjuk fel. Az Eladó kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék (eredeti számlával és/vagy okmányokkal) visszaszolgáltatása esetén köteles a termékek ellenértékét a Vásárló részére megtéríteni. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A visszatérítés a szállítási költségre nem vonatkozik, valamint a termékek visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

Adatainak védelme

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a megrendelésének teljesítéséhez legszükségesebb adatait a szerződés teljesítésének és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban, az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak a jogszabályokban előírtnál hosszabb ideig megőrizni, egyéb célra felhasználni, illetve további személyeknek átadni.

Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Részletes adatkezelési nyilatkozat: www.biola.hu

Ügyfélszolgálat

Ha kérdése lenne, tájékoztatásra van szüksége, vagy észrevételt szeretne tenni, akkor kérjük, hogy keresse az ügyfélszolgálatunkat.
Az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételhez írjon az ugyfelszolgalat (kukac) biola (pont) hu e-mail címre.

Telefonos elérhetőségeink hétköznapokon:

8h-15h-ig: +36-20-313-4699; +36-76-508-011;

Békéltetés, vitarendezés, panaszkezelés

Békéltető testület: Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Levelezési cím: 6001 Kecskemét Pf.228
E-mail: bekeltetes(kukac)bacsbekeltetes(pont)hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu

Online vitarendezés esetén a következő hivatkozásra kattintva az EU magyar nyelvű vitarendezési oldalára lép:

Tovább.

Az ügyfélszolgálat működtetésével (panaszügyintézés, reklamáció, kártérítés, stb.) kapcsolatos vita esetén:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Kecskeméti Kirendeltség

6000 Kecskemét, Deák F. tér 3.
6001 Kecskemét, Pf. 209.
Telefonszám: +36 76 481 405
Telefax: +36 76 481 416
E-mail: fogyved_daf_kecskemet(kukac)nfh(pont)hu

A szolgáltatónak a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. Törvénybe ütköző magatartása esetén:

Gazdasági Versenyhivatal

Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Telefon: +36-1- 472-8900

Szerződő felek jogvitáinak kezelése: A Felek kölcsönösen jóhiszeműen járnak el és elsődlegesen tárgyalásos úton rendezik a vitás kérdéseket.

Ha a tárgyalások során nem jutnak eredményre: A szerződő felek jogvita esetén hatáskörtől függően kikötik a Kecskeméti Járásbíróság, illetve a Kecskeméti Törvényszék illetékességét.