Te is keresed a titkot, hogyan kaphatsz meg mindent egy csapásra? Jó hírünk van! Nálunk nem érdemes választanod! Szépülj, napozz, hidratálj egyszerre, s közben bátran maradj a természetes hatóanyagoknál.


 Igen, mi nem szeretnénk, hogy számodra lemondással teli legyen a bőrápolás! Hiszen pontosan tudjuk, hogy mik a prioritások azon vendégeink számára, akik egészségtudatos gondolkodásúak a szépségápolásban is. Ezért a célunk, hogy ezen a nyáron is mindent egyszerre adhassunk meg neked, és ne kelljen háromféle gyártótól rendelned a nyaralásra szánt kozmetikumokat. Az előző cikkünkben Milyen természetes naptejetválassz? gyakorlatias tanácsokkal indítottuk el számodra is a strandszezont, kezdd itt az olvasást, ha lemaradtál róla. Majd, ha megismerted a legtrendibb napozási tippjeinket a természetes naptejekkel kapcsolatban, folytathatjuk is az ismerkedést a nyári bőrápolással.

 

 

Jó a napozás a bőrápolásra?

 

A napfény beindítja a D-vitamin szintézisét a szervezetben, ezért mielőtt beköszönt az ősz, érdemes feltölteni a raktárainkat. Stanfordi kutatók, akik kiemelt figyelmet fordítanak a fiziológiai káros hatásokra azt publikálták, hogy a rövid ideig tartó védekezés nélküli napozás jót tesz a bőrnek, de csak ha tudatosak vagyunk benne! Néhány naponta 20-30 perc napfürdő délelőtt 10 óra előtt, és 16 óra utáni időszakban segítheti a bőrünk és csontrendszerünk önregenerációját. Azonban ettől többet nem érdemes reszkíroznunk, hiszen a hosszantartó UV sugárzás növeli a kockázatát különféle kóros elváltozásoknak a bőrben.

 

Tudtad, hogyha természetes naptejet használsz, akkor a bőröd elegendő napsugárzásnak van kitéve ahhoz, hogy a szervezeted felvehesse és átalakíthassa a megfelelő D-vitamin adagot? Ez esetben nem szükséges kísérletezned a szabadon hagyott bőrfelületi napozással, hiszen természetes ásványi pigmentekkel a napfény káros hatásaitól védő termékeink használata nem gátol az egészséges életmódban.

 

Ha neked már napozáshoz szokott a bőröd, akkor ajánljuk a kis mértékű fényvédő hatású Orvosi somkórókrémünket ami bőrtápláló bioaktív hatóanyagokkal rendelkezik. Ez a csodatermékünk a fény okozta ártalmaktól és a mélyrétegi bőröregedési folyamatoktól való védelmet is segíti, antioxidánsokat tartalmaz, GMO mentes, pálmaolaj mentes és természetesen nem teszteltük állatokon. Sokan alapozóként használják, biokozmetikum.

 

 

Napozás utáni tuti tippek, hogy a barnulás az egész testednek élmény legyen!

 

         1. Frissítő hideg zuhany

 

Napozás közben a bőrt a homok, a víz só és klór, fertőtlenítőszer tartalma kiszáríthatja, a napsugárzás pedig károsíthatja. A legjobb, amit tehetünk, ha azonnal veszünk egy hideg, frissítő zuhanyt, amint véget ért a lubickolás a nap végén. De ettől is optimálisabb, ha napközben többször is tusolunk egyet, és újrakenjük magunkat a fényvédőnkkel.

 

         2. Mélytisztítás

 

Egy vidám nap után a legjobb tehát, ha mindent alaposan lemosunk magunkról, hogy megszabaduljunk a szennyeződésektől, mint például az izzadtság, a víz esetleges lerakódásai, és egyéb maradványok, amik az egész napos fényvédő krémből származhatnak. Abban biztosan egyetértünk, hogy napozás után valamennyiünknek érzékeny lesz átmenetileg a bőre, és leginkább ilyenkor vágyunk a hűsítő hidratálásra, és tonizálásra a bőrünk pH-jának helyreállításához. Mindezt egyben megteheted, ha a hidratáló uborka és lenmag kivonatokkal, birs kivonattal és barackmagolajjal dúsított Sárgabarackfürdőbalzsamunkkal kényezteted magad napozás után. Ne felejtsd el a hajadat is megmosni egy bio hajsamponnal, és ha időd engedi akár egy pakolást is tenni rá, hiszen a napfény nyáron kiszívja, ha nem viselünk kalapot.

 

         3. Hidratálás kint

 

Egy jó zuhanyozás és a mosakodás napozás után nem elég! Semmiképp nem érdemes lefeküdni bio Ganoderma lucidum gomba kivonatot tartalmazó napozás utáni készítményünk nélkül, ami egyenesen a Mennyekbe juttatja a komfort érzetünket. A Reishi bőrtáplálóbalzsam hidratálja és hatékonyan támogatja a bőröd nyugtatását, regenerálódását. Segíti az egyenletesebb és gyorsabb barnulást, hogy a szépségápolás és napozás ne legyen egymástól különálló folyamat. Majd gondoskodjunk az arcbőrünk hidratálásáról is! Tudtad, hogy ezt a termékünket ilyenkor nyugodtan felkenheted az arcodra is?! Ha gondolod, hogy még több bőrfeszesítő táplálás lenne jó az arcodra, akkor használd az Írisz hidratáló natúr arcbalzsamot!

 

         4. Hidratálás bent

 

Dr. Francesca Fusco bőrgyógyász, a híres Wexler Dermatology munkatársa a nylon.com-on (az egyik leghíresebb nemzetközi stílus és kultúra trendet diktáló portál) kifejtette, hogy "minél barnább (vagy jobban leégett) a bőr, annál több hidratáltságot veszít." Éppen ezért igyunk sok vizet, ami a legjobb ilyenkor, ha közvetlenül a hűtőből jön, hogy belülről is elindulhasson a test hűtése. Érdemes magas ásványi anyag tartalmú tisztított vizet inni, és a napozást követő néhány nap során tartani a napi 2-3 literes fogyasztást.

 

         5. Ne felejtsd el az ajkaidat

 

Az ajkainkra a napsugárzás ugyanúgy hatással van, mint a testünkre. Alkalmazz napközben, és estére is ajakhidratálót, hogy megvédd és megnyugtasd a szádon a bőrt. Másnap használj csak ajakrúzst, és az azt követő napon ismét tegyél fel ajakbalzsamot, de legalább a Reishi bőrtápláló balzsamot!

 

Reméljük, hogy tippjeink segítettek neked, hogy elkerüld az enyhe leégést, vagy a napozás utáni bőrkárosodást, hiszen idő előtti öregedést okozhat, ha nem vigyázunk magunkra. A komolyabb leégésnek pedig ismertek az egészségügyi kockázatai, nem érdemes rizikóznunk. A megelőzés és az utógondozás a legjobb módja annak, hogy a bőrt egészségesen és ragyogóan őrizzük, ahhoz pedig, hogy mindezt természetesen tegyük, a BIOLA-nál nem kell választanod, sem lemondanod bármiről.